În acest an, Festivalul Antic Tomis va avea un buget mai mare, probabil dublu decât în 2013, când a fost de 25.000 de euro. Astfel, Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoral – Delta Dunării îşi doreşte să realizeze o imagine şi mai bună a evenimentului, cu şi mai multe activităţi în Parcul Tăbăcărie, Satul de Vacanţă, staţiunea Mamaia şi, desigur, în Constanţa.
Asociaţia a câştigat licitaţia Primăriei de organizare a acestui festival şi va primi 21.000 de euro, şi va contribui şi ea cu 7.000 de euro pentru programul din acest an. În plus, astăzi se va stabili dacă alţi 7.000 de euro vor fi luaţi din Taxa de Promovare aplicată agenţilor economici ce activează în staţiunea Mamaia – Sat Vacanţă pentru eveniment.
În plus, Asociaţia Litoral – Delta Dunării a demarat o campanie de strângere de fonduri pentru organizarea Festivalului Antic Tomis, firmele putând dona minimum 100 de euro, iar persoanele fizice minimum 30 de lei.
„Ne dorim să ridicăm şi mai mult imaginea acestui festival, cel mai îndrăgit eveniment al anului din municipiul Constanţa, dar pentru orice activitate avem nevoie de bani. Şi sunt foarte mulţi agenţi economici care vor să fie parteneri-sponsori, de aceea am demarat această campanie de fund raising. Toţi partenerii vor fi răsplătiţi cu diplome, vor fi popularizaţi şi vor primi şi diverse obiecte cu brandul acestui eveniment“, ne-a declarat Corina Martin, preşedintele asociaţiei.