Luna aceasta, lanțul de restaurante Oro Toro by OSHO deschide două noi locații în două centre comerciale din București - Mega Mall, la jumătatea lunii mai, și Băneasa Shopping City, la finalul lunii mai. Până la sfârșitul anului, Oro Toro by OSHO anunță extinderea și în alte zone ale Bucureștiului, dar și în afara acestuia, în marile orașe ale țării.
Oro Toro by OSHO este prezent în toate zonele principale ale Bucureștiului, având trei locații deschise - în Centrul Vechi (restaurant și terasă), AFI Palace Cotroceni, Promenada Mall, și două în curs de inaugurare, în Mega Mall (Arena Naționala) și Băneasa Shopping Center.
“Având experiența, tradiția și aprecierea clienților câștigate cu OSHO, un brand deja devenit celebru, care a lansat în urmă cu patru ani un concept unic în București, și anume deschiderea primului restaurant cu măcelărie proprie, managementul OSHO a decis că savoarea cărnii de vită de calitate nu trebuie să fie un lux, ci un deliciu accesibil tuturor iubitorilor de steak-uri și burgeri, indiferent de venituri sau zonă”, se arată într-un comunicat.
Reputația câștigată de OSHO și Oro Toro by OSHO în rândul publicului nu este deloc întâmplătoare, susțin reprezentanții companiei. Ea se datorează calității superioare a cărnii de vită importată din țări precum SUA, Irlanda, Noua Zeelandă, Uruguay, Italia sau Franța, și, în special, tăieturilor realizate de cei trei măcelari ai restaurantului OSHO Primăverii, formați în Germania și Spania.
Ca atare, toate preparatele pe bază de carne de vită din meniurile restaurantelor OSHO și Oro Toro by OSHO sunt realizate cu carne maturată, porționată și preparată exclusive in-house, în cadrul măcelariei proprii.
Oro Toro by OSHO oferă un meniu bogat, ce cuprinde: selecție de steak-uri (Delmonico Steak, Ribeye Steak, New York Steak, Porterhouse Steak), o mare varietate de burgeri, printre care și faimosul Black Angus Beef, dar și salate, sandwich-uri și alte preparate.