Proprietarul unui restaurant din Australia a decis sa interzica in cadrul unitatii accesul copiilor mai mici de 7 ani, atragandu-si numeroase critici din partea parintilor nemultumuti. Ce l-a determinat sa ia decizia controversata si cum i-a influentat aceasta afacerea?
In urma cu trei saptamani, chef Liam Flynn, proprietarul restaurantului Flynn’s din Queensland, Australia, a avut o disputa cu o clienta care i-a raspuns pe un ton foarte nepoliticos atunci cand a rugat-o sa iasa afara sa calmeze copilul de doi ani care nu se mai oprea din plans.
In acea seara, a decis sa interzica accesul copiiilor sub sapte ani si a anuntat acest lucru pe pagina de Facebook a restaurantului, scrie BusinessInsider.
Decizia sa a starnit furie in social media in randul parintilor. Cu toate acestea, restaurantul si-a crescut numarul de clienti, inregistrand recent cel mai bun weekend din cei 14 ani de activitate.
Proprietarul restaurantului este multumit de situatie, in ciuda parintilor suparati. Una peste alta, el spune ca feedback-ul a fost pozitiv.
Flynn marturiseste ca l-au coplesit numeroasele reactii din social media, dar este multumit ca a reusit sa initieze o dezbatere asupra cum ar trebui sa se comporte copiii intr-un restaurant.
"Evident, am atins un nerv sensibil, fiind un subiect controversat. Sunt mame suparate care spun ca e pur si simplu discriminare, dar cele mai multe raspunsuri sunt pozitive. Am avut multa sustinere. Au fost si parinti care au venit si m-au felicitat pentru initiativa", a spus Flynn.
Succesul restaurantului se poate datora si mediatizarii intense a subiectului, masura luata de chef devenind cunoscuta in toata lumea.