Producătorul Cramele Recaș a realizat pentru Selgros o gamă de vinuri destinată gusturilor rafinate. Disponibil în variantele alb sau roșu, vinul Grand Appetit poate fi soluția pentru transformarea unei experiențe culinare într-un eveniment artistic. Grand Appetit este prezent în exclusivitate în magazinele Selgros, având condiții speciale de vânzare pentru clienții din gastronomie.
Voltaire spunea că ”a ști să bei vin este o știință”, iar datele științifice folosite în creația Grand Appetit sunt cele care sporesc valoarea artistică a produsului. Cartările agrochimice oferă baza determinării pe soiuri și parcele a elementelor nutritive prezente în sol, astfel încât selecțiile și asocierile au ridicat aceste cupaje la nivel de excelență.
Grand Appetit – alb, sec (2014) este un amestec de Chardonnay și Fetească Regală, dominat de către primul dintre soiuri și combină o selecție a strugurilor din vie cu maturitatea deplină a strugurilor. Este un vin galben auriu, bine fructat, ușor citric. Predomină note de mango, piersică și scoarță de stejar, acompaniate de note de ananas. Este recomandat pentru a acompania brânzeturile, cașcavalul, telemeaua, Camembertul, preparatele la grătar sau la cuptor pe bază de pui sau curcan, peștele, crustaceele, desertul pe bază de vanilie, mango sau ananas.
Grand Appetit – roșu, sec (2013) este un cupaj de Shiraz, Fetească Neagră și Cabernet Sauvignon. Toate soiurile au fost recoltate la maturitate deplină și în timpul nopții, pentru a păstra cele mai bune arome din fruct. Vinul este roșu intens cu reflexii mov, cu nas intens de cireșe amare, zmeură și violete, cu note fine de scorțișoară și piper. Este un vin încă tânăr, dinamic și cu personalitate. Din punct de vedere al asocierilor culinare, face echipă bună cu platourile reci sau calde, cu specific românesc, cu vânatul de talie mică sau medie preparat la cuptor, cu tartarul de vită, cu goulash-ul, cu pastele cu carne, cu pizza, sau cu desertul pe bază de cireșe, căpșuni sau afine.
Despre Selgros Cash&Carry România
Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc. Compania şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 19 magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava şi Constanţa.
Compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ en-gros din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Polonia, România şi Rusia. Aceasta include mărcile Prodega/Growa/Howeg, Selgros Cash & Carry, Transgourmet Central and Eastern Europe, Transgoumet Elveția şi Transgourmet Franţa. În 2014, Grupul Transgourmet înregistra 22.800 de angajaţi în Europa şi venituri de circa 7,5 mld. Euro.
Despre Cramele Recaș Compania, cunoscută astăzi sub numele Cramele Recaș, și-a început activitatea la sfârșitul secolului XX, cu ambiția de a prelua tradiția și cultura moștenite de la artizanii de vin din podgoria străveche, dar și de a adăuga profesionalism, investiții semnificative, dar, mai ales, inovație și pasiune pentru vinurile noi care se nasc aici.
Acum, societatea Cramele Recaș, de componență româno-britanică, administrează o suprafață de aproximativ 1100 de hectare de viță de vie în Recaș (județul Timiș) și Miniș (județul Arad) și se găsește în topul producătorilor de vin de calitate din România.