Inceputul lunii mai marcheaza pentru Oro Toro o noua etapa – extinderea la nivel national. De la idee si deschiderea primei locatii pana in prezent au trecut nici doi ani, timp in care Oro Toro se gaseste in sase mall-uri raspandite in tot Bucurestiul. A venit momentul ca burgerii deliciosi ganditi de Chef Iosif Stefanescu, sa poata fi serviti si in afara capitalei, iar primul oras vizat este Brasov.
O premiera este si parteneriatul in regim de franciza, insa “experienta in domeniu a partenerului nostru din Brasov, Lucian Popa, este o garantie; ne asteptam la o colaborare foarte buna” spune Giorgos Malideros, antreprenorul din spatele OSHO si Oro Toro.
Coresi Shopping Resort, centrul comercial de 45.000 de metri patrati inaugurat la Brasov in luna martie a anului trecut va gazdui primul Oro Toro din afara capitalei. Brasovenii se vor bucura primii din toata tara de conceptul acestui lant romanesc de fast-food: carne de calitate, portionata, maturata preparata in macelaria proprie, in sandvisuri sau intr-o arie variata de burgeri, salate, “finger-foods”, cartofi prajiti, toate in regim service rapid.
Despre Oro Toro
Oro Toro este un lant de restaurante de tip fast-food, cu specific American Steakhouse, derivat din deja celebrul OSHO – cel mai bun restaurant de tip steakhouse din Bucuresti. Oro Toro este prezent, in momentul de fata, in toate zonele importante din Bucuresti: in AFI Palace Cotroceni, Promenada Mall, Mega Mall, Baneasa Shopping City, Plaza Romania, Bucuresti Mall ( Vitan ). Succesul inregistrat la doar un an de la deschiderea primului local a determinat extinderea lantului cu doua noi locatii, urmand ca in viitorul apropiat, noi restaurante Oro Toro sa fie deschise atat in centrul Capitalei, cat si in afara Bucurestiului.
Reputatia castigata de OSHO si Oro Toro in randul clientilor sai se datoreaza calitatii superioare a carnii de vita importata din tari precum SUA, Irlanda, Noua Zeelanda, Uruguay, Italia sau Franta, si, in special, taieturilor realizate de cei trei macelari ai restaurantului OSHO Primaverii, formati in Germania si Spania.
Ca atare, toate preparatele pe baza de carne de vita din meniurile restaurantelor OSHO si Oro Toro sunt realizate cu carne maturata, portionata si preparata exclusive in-house, in cadrul macelariei proprii.