Tradiţionala cheie metalică ar putea deveni istorie după ce tehnologia îşi face loc, treptat, şi în industria hotelieră. O companie internaţională cu sediul în Timişoara a găsit soluţia: cheia digitală.
Cu o simplă atingere a smartphone-ului sau a tabletei, clienţii hotelurilor şi ai centrelor SPA vor putea să deschidă uşa camerei de hotel, să îşi rezerve cazarea, sala de conferinţă, accesul în zona SPA sau în restaurant, dar şi să efectueze plăţi prin intermediul unei aplicaţii. Soluţia este propusă de Häfele, o companie internaţională ce are o subsidiară la Timişoara.
„Pe lângă rezervare şi plată, se poate deschide uşa camerei de hotel, se poate accesa zona SPA, sălile de conferinţe, doar printr-o simplă atingere a smartphone-ului, aceasta devenind o cheie sigură şi multifuncţională datorită tehnologiei Bluetooth. De asemenea, se oferă o gestionare simplă şi coordonată a drepturilor de acces ale oaspeţilor, angajaţilor sau personalului din exterior cu un consum redus de energie şi cu respectarea normelor de securitate, reducându-se astfel investiţia şi costurile de operare”, a precizat, pentru MEDIAFAX, Rodica Popescu, Managing Director Häfele România.
Sistemul poate fi adaptat individual, în funcţie de necesităţi folosind programe personalizate şi, de asemenea, poate fi integrat în sistemele electronice, inclusiv în cele deja existente.
În exerciţiul financiar 2015, Grupul Häfele a realizat venituri de 1,3 miliarde de euro, având peste 7.100 de angajaţi în 37 de filiale, şi numeroase reprezentanţe în întreaga lume.
Häfele România este una din cele 37 de subsidiare ale Häfele GmbH & Co KG Germania. Înfiinţată în octombrie 2009, cu sediul în Timişoara şi un punct de lucru în Bucureşti, subsidiara colaborează cu producătorii de mobilă, revânzătorii de feronerie şi accesorii pentru mobilă, dar şi cu designerii şi arhitecţii.