Piaţa locală de restaurante va primi în acest an un nou nume internaţional, lanţul de pizzerii şi mâncare italiană Sbarro, prezent cu peste 800 de localuri în 30 de ţări
Piaţa locală de restaurante va primi în acest an un nou nume internaţional, lanţul de pizzerii şi mâncare italiană Sbarro, prezent cu peste 800 de localuri în 30 de ţări. Acesta este cel de-al doilea nume internaţional mare care vine în România în acest an, după Taco Bell, potrivit datelor ZF. Ambele nume vor fi aduse în sistem de franciză. Piaţa locală de restaurante clasice este evaluată la 6 mld. lei, la care se adaugă cei circa 2 mld. lei cheltuiţi în localurile de tip fast-food.
Lanţul de restaurante Sbarro, lansat acum mai bine de jumătate de secol în Statele Unite ale Americii, este specializat în vânzare de pizza, dar şi alte feluri de mâncare specifice bucătăriei italiene.
Compania este deja prezentă în peste 30 de ţări şi urmează să intre în această toamnă pe piaţa locală cu un restaurant în centrul comercial Bucureşti Mall, potrivit datelor ZF.
Sbarro va veni în România adus în sistem de franciză, în spatele businessului aflându-se acţionarii grupul bulgar de restaurante Happy. Ziarul Financiar a scris încă din această primăvară că grupul, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de restaurante de la sud de Dunăre, va veni pe piaţa locală, însă cu brandul principal, Happy. Sub acest brand urmează a se deschide o unitate în mallul AFI Cotroceni. Acum, bulgarii îşi completează portofoliul şi cu franciza Sbarro, potrivit datelor ZF.